Elektroninė registracija lankytojų priėmimui

Sukurta 2015.02.10 / Atnaujinta 2021.11.15 17:19

SVARBU:

Piliečiai priimami ambasados konsuliniame skyriuje pirmadieniais - penktadieniais nuo 10 iki 13 val.

Telefonu konsultuojame pirmadieniais – ketvirtadieniais pasibaigus priėmimo laikui – nuo 14 iki 17 val., penktadieniais - nuo 9 iki 13 val.

Lietuvos valstybinių švenčių dienomis Ambasada nedirba.

DĖMESIO:

  • Registracija sekančiam mėnesiui (esant poreikiui dviems mėnesiams) pradeda veikti kiekvieno mėnesio pirmąją darbo dieną nuo 9.30 val. Pvz.: registracija rugsėjo mėnesiui bus atidaryta rugpjūčio  mėn. pirmąją darbo dieną.
  • Registracija galima, jei SISTEMA JUMS PASIŪLO laisvą laiką. Jei visi to mėnesio dienų langeliai yra užimti, tai reiškia, kad sistema nesuteiks galimybių rinktis laiko priėmimui Ambasadoje.

 

Informuojame, kad Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos  nuo 2021 m. lapkričio 15 d. įdiegė Lietuvos migracijos informacinę sistemą (toliau – MIGRIS). Prašymus, susijusius su Lietuvos Respublikos pilietybės įgijimu ir pranešimus, susijusius su užsienio valstybės pilietybės gavimu ir reikalingus dokumentus asmenys gali pateikti tik naudodamiesi MIGRIS, t. y. tik elektroniniu būdu. Konsulinėms įstaigoms išliks dokumentų, jau pateiktų MIGRIS sistemoje, autentiškumo patikrinimo prievolė.

 

Jeigu ketinate kreiptis į ambasadą dėl paso arba asmens tapatybės kortelės išdavimo arba keitimo, santuokos, ištuokos, vaiko gimimo apskaitymo arba kitais konsuliniais klausimais, dėl konkretaus priėmimo laiko būtina užsiregistruoti elektroninėje lankytojų priėmimo registracijos sistemoje bei patvirtinti savo apsilankymo laiką. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad kiekvienai atskirai paslaugai reikia užsiregistruoti atskirai.

Registruotis iš anksto nereikia šiais atvejais: teikiant pranešimą, kad asmens dokumentas prarastas, teikiant dokumentus dėl Lietuvos Respublikos pilietybės gavimo, teikiant prašymus tuoktis Ambasadoje.

DĖMESIO:

Konsulinis mokestis ambasadoje mokamas banko kortele (išskyrus American Express) arba iš anksto pavedimu į ambasados sąskaitą banke. Grynieji pinigai nėra priimami.

Jei pageidausite išduotus naujus pasą, asmens tapatybės kortelę ar kitus dokumentus gauti paštu, turite atsivežti sau adresuotą ir pašto ženklu registruoto laiško sumai apmokėtą voką (vieną voką vienam dokumentui).

 

Naujienlaiškio prenumerata

Captcha